Min TV debut på MTG AWARDS!

Full fokus som vanligt under kvällens pass, men det som kanske var lite mer ovanligt alla fall för mig var att ALLA andra i lokalen var mer lr mindre lika fokuserade(?) brukar annars ställa kameran på någon bänk sen är det alltid någon som går förbi och knäpper en bild.... Men tog inte ens upp den idag (kamera alltså :P)  
Körde på Bodyfitness gym och det var bara folk som satsar på tävling där, några till SM andra till Lucia...

Haft en ganska jobbig vecka både med träning och kardio efter ätardagarna, min kropp är väldigt kolhydrat känslig under diet och det har varit tufft och gjort ont med kramp vid kardio och gympassen, först idag kändes det lite bättre... Bokat massage imorgon vid lunch oxå, något stel i korsrygg och höftböjare efter all kardio..


Inga tränings pics som sagt men kan visa några bilder från min TV debut på MTG Galan som jag precis fått skickat till mig av produktionsbolaget!  Galan spelades in innan min diet så formen var väl inte den bästa :)

Mycket folk och idel kända ansikten i publiken, men jag höll nerverna innan för skjortan trots att jag inte hade någon på mig hahahaha :D :D :D

Fotograf: Karl-Oskar Bjurenstedt.




Rene Nyberg tyckte jag hade större bröst än henne :P ...Om det stämmer vet jag inte :D




Dyker till 99% upp i "rutan" snart igen, har fått ett erbjudande, då hoppas jag att formen är bättre :)

Sov gott!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Oggelit0

Coolt att vara med i tv :P kul att det går bra för dej .

2008-08-08 @ 01:54:07
Postat av: Matti

Håller med Oggelit0, roligt att se!

2008-08-08 @ 13:10:12
Postat av: Markus stoltz

Glad för din skull att det går så bra, hoppas på de bästa ;), lycka till tummen upp =),/ No Pain No Gain.

2008-08-08 @ 14:44:23
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Himla fin insmord kropp du har, vem fick äran :)

2008-08-08 @ 15:36:06
Postat av: Jeppe

Detta är du värd, så som du sliter dag ut och dag in!

Lycka till i fortsättningen =)

2008-08-08 @ 20:12:43
Postat av: Pecman

Skitkul att ha dig på gymmet Johan, tror din energi smittar av sig på oss andra där inne Grymt med byggare som verkligen ger allt på ALLA pass och inte går går hem innan hela tröjan är dyblöt



Tack för hjälpen idag.



Mvh.

2008-08-08 @ 22:58:49
Postat av: Ederer

Oggelito!



Tack så mycket!!

2008-08-08 @ 23:19:13
Postat av: Ederer

Matti!



Tackar så mycket:) !!!

2008-08-08 @ 23:19:48
Postat av: Ederer

Markus!



Tack Markus!! Jag har kämpat sen -94 och det känns jättekul att det går framåt...



Bodybuilding lifestyle in my heart*

2008-08-08 @ 23:21:42
Postat av: Ederer

Caroline!



Tack :D ...Äran vet jag inte men det var min manager Philip som oljade på haha:) ... Hoppas på lite mjukare händer nästa gång :P



Take care*

2008-08-08 @ 23:23:43
Postat av: Ederer

Jeppe!



TAck för orden verkligen kul att du tycker så!!! :)



..Har gett allt vid varje pass sen -94 och det känns kul att det går lite framåt! ..det mesta går om man är beredd att kämpa lite för det!



Trevlig helg!

2008-08-08 @ 23:26:10
Postat av: Ederer

Pecman!



Tack för orden!!! ,



Lämnar hjärnan i omklädningsrummet och tränar med hjärtat, finns mycket love därinne för våran sport



Tycker att du radar upp grymma pass med högt tempo, du tillhör absolut skaran som vet hur man tränar hårt!!! Imponerande Böj idag



Tack själv för hjälpen, blev några extra reps när du passade!!!



Ha en trevlig helg! På måndag kör vi "rally" igen!



MVH

2008-08-08 @ 23:29:16
Postat av: Mango

Oj här går de undan, snart e du riktigt känd !







p.s Glöm inte de avslappande bilderna framifrån och bakifrån :) <3

2008-08-09 @ 01:39:34
Postat av: Ederer

Mango!



Tack! Är bara mig själv och gör det jag tycker om så får man se vad som händer!



Ah just det ja! ska se om någon har tid imorgon efter passet!



Ha en trevlig kväll!



MVH

2008-08-09 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0