Glöm bort Bekymmer , sorger & besvär :) :)

Uppvisningar, tv framträdanden, god middag, hotelfrukost i all ära... MEN...Vad är det mot en bal på slottet??

Slå känslan i det här, Någon??? 

Äta sin kyckling*  Blanda träningsdrinkarna*  på med träningskläderna*  stereon i bott i bilen* på med mp3 med favoritmusiken*  greppa stången och i samma stund...
Glömma bort, bekymmer , sorger & besvär!!!



Klockan ringde 04.15 imorse körde 3.5timme kardio, snurrade hem åt min gröt, vilade sen var det dax för gymet och ... 

Det blev en dans i slottet även denna Lördag :)

Trapz! 210kg.....




Gjorde 20reppare med 75kg´s hantlarna vilket är rekord för mig, sånt känns lite kul ibland när man känner sig "dietklen" :)



Rygg...










Har förutom att jag i början cyklade istället för att ta bilen, glömt bort bekymmer, sorger & besvär minst en gång varje dag sen 1994...Thats real magiq, tack gymet för det!!!

Mår alltid bäst där jag känner mig hemma!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hardcore ftw! Tycker gymmet ser riktigt skönt ut, sådana gym älskar jag! Kommer jag till Sthlm snart får de bli ett träningspass där ;)



Ha de gott!

2008-08-09 @ 20:33:28
Postat av: Malin

Tjena, mycket bra blogg! kommer garanterat att följa denna :) jag tänkte fråga dig vad du använder dig av för remmar vid detta pass? och vilka remmar är bäst? MVH / Malin

2008-08-09 @ 23:29:33
Postat av: Joakim

Kollar in din blogg varje dag och är ett fan av både din inställning och dig som kroppsbyggare! :) Undrar samma som Malin, var får man tag på bra remmar? =)



MVH

2008-08-10 @ 03:11:19
Postat av: Robin

sjukt grym blogg!!

Man blir så sugen att träna när man ser din fysik och läser din blogg.

kommer lätt fortsätta läsa den ;)

Postat av: Patrik Möller

Tack för en riktigt bra blogg Johan. Jag läser inte speciellt många bloggar men din håller riktigt hög kvalité så den är värd att besöka varje dag. Roligt att du skriver så ärligt och att du orkar publicera så mycket bra bilder!

Besök gärna min blogg om du har tid!

Extra cred för att du besvarar alla kommentarer, inte alla som tar sig tid till det.



Lycka till i framtiden!

2008-08-10 @ 10:26:41
URL: http://patrikmoller.bloggagratis.se
Postat av: faogel

Alltid lika skoj att titta in här. Och extra kul att du bara fortsätter mata fram inspirerande pass&bilder. Händer ganska ofta att jag kikar in här för att få extra tändvätska innan passen :)



Hur ser det ut i nuläget? -80 eller -90?



MVH jonathan

2008-08-10 @ 12:37:02
Postat av: Lasse

Helt otroligt!!!!!!!!



Såg dig på Bodyfitness igår (lördag) , jag har tränat till och från sen -86 och tävlat på sm tidigt 80-tal , men kan inte se att jag sett någon som tränar hårdare än dig under alla mina gym år!



Du använder sjukt tunga vikter som en stor tungviktare men med ett tempo och en intenstitet som en lättviktare, helt makalöst imponerande!!



speciellt med tanke på att du "bara" är en -80kg kille men stark som en 130kg`s kloss!



Lyfter på hatten för din enorma vilja och styrka!



Du är värd att lyckas stort jJohan!



2008-08-10 @ 13:47:43
Postat av: Ederer

Sebastian!



Jag verkligen, i mitt tycke sthlm`s häftigaste gym med mest hardcore känlsa, bra val av dig att dra ett pass där!!!



MVH

2008-08-10 @ 20:52:18
Postat av: Ederer

Malin!



TACK! kul att du gillar blogggen:) och ännu roligare att du kommer följa min väg till tävling, Thanx:)



De remmarna jag använder är av märket Better Bodies, gillar dem skarpt! sitter perfekt och är i lagom längd!



Ha en skön söndag kväll!



MVH



2008-08-10 @ 20:56:15
Postat av: Ederer

Joakim!



TACK för de härliga orden, superkul att höra:):) , Grymt att du följer bloggen oxå!!!



Mina remmar är av märket better bodies! de funkar perfekt med bra grepp och lagom längd! finns på deras hemsida! (provat massa olika men just de funkar perfekt)



MVH

2008-08-10 @ 20:58:18
Postat av: Ederer

Robin!



Tack så hemskt mycket för orden om min fysik, verkligen kul att få höra sånt när man som mest sliter med att komma i form:) TACK IGEN!



Alltid välkommen att titta in i bloggen! KÖR HÅRT och LYCKA TILL!!!



MVH

2008-08-10 @ 21:00:08
Postat av: Ederer

Patrik Möller!



Tackar och bockar för alla vänliga ord! kul att du följer min väg mot nästa tävling! sånt är alltid inspirerande att höra:)



Klart jag svarar!!! Om alla dessa människor tar sig tid att följa mig och skriva positiva saker är det bara KUL att få svara tillbax och kanske kunna ge lite tips osv!!!



MVH!

2008-08-10 @ 21:04:12
Postat av: Ederer

Faogel!



Tack mannen! bara kul att man kanske kan bidra med något litet till alla som gillar träning, samma familj lr hur:)!!!!



Som ´det ser ut just nu IDAG blir det -80kg, blir hårdare varje vecka men vikten sjunker inte så mycket....



Kör hårt!!!

2008-08-10 @ 21:07:10
Postat av: Ederer

Lasse!



TACK!!!! blir verkligen glad av dina fina ord!



Jag älskar denna sport och att få träna är för mig bland det bästa som finns oavsett diet lr inte... Bara glad att jag kan göra det jag vill varje dag!



TACK IGEN för dina ord Lasse!



MVH

2008-08-10 @ 21:09:33
Postat av: Robin

3,5h Cardio på morgonen med. Du är en riktig killer, grymt!!



Lycka till, du inspirerar!

2008-08-11 @ 12:45:29
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Respekt med 3,5 timmes cardio . Jag har kört två och var bra död efter :o) grymt

2008-08-11 @ 15:55:41
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Ederer

Robin!



TACk!! Jag gör vad som krävs för att komma dit jag vill... Finns inga genvägar till en bra form tyvärr..Hunger och slit om gäller:)



KUL att man kan inspirera lite... KÖR HÅRT NU!!!



MVH

2008-08-11 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0