En vecka närmare!!!

Klockan ringde 05.00, kardio 2timmar, haft  ont i benhinnor och korsrygg, ville spara benen och ryggen, så båda timmarna tillbringade jag på tränings cykeln...

Kul och väldigt konstigt(?) att hungern varierar från dag till dag även fast kcal intaget är exakt lika, mätt har jag inte varit på riktigt länge, men vissa dagar är hungern under full kontroll, man känner knappt av den och nästa dag är man så hungrig så det skriker från hjärnan ner till benen...

Haft en sådan dag idag, kan lova att ALLA godsaker och maträtter ni kan tänka har snurrat i min skalle!
Inte bättre av att man har en inneboende vän som stannar några dagar här, idag värmde han upp med goda mackor, fortsatte med pizza buffè och avslutade med mc donalds, nu sitter han brevid med en kall öl och chips...

Hahaha bara att *le* :)

kom till gymet, armar på schemat,  hungrig,hungrig,hungrig!!!  Aldrig tidigare tittat så läääääänge på lådan med chokladbars i receptionen, kom på mig själv... Varför är du hungrig?? Ahhh du ska TÄVLA!!!

Bara *le* igen :)


Innan träningsdrinken, fokusera, ta ett djupt andetag, greppa stången....

Okey! Here...


We...


Gooooooooooooo*...........







Tummen upp! Ännu en arbetsvecka avklarad, nöjd för jag känner att jag gjort allt jag kan, bara upprepa nästa V. igen! If always do....





TREVLIG HELG PÅ ER FRIENDS OUT THERE!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

Blir ju bara bättre och bättre det här =) Keep it up !

2008-08-29 @ 22:07:18
Postat av: William

Tja E!



Jag ser att det går åt rätt håll. Mycket bra jobb!

Skysst vän som bor där? Fan kunde han inte käkat något annat just de dagarna, Jag tycker det är starkt att du inte gör en skivstång av honom... och att du låter dem bo kvar=). Om jag var dig så skulle jag se till så så Ronald Mcdonald fått en gipsad kompis ha ha..(Men då är ju jag väldigt svag för skräp mat) Nej nu är jag taskig..

Du närmar dig dina mål så jag ber dig precis som alla andra här på bloggen att fortsätta köra stenhårt! "You can do it all night long" =)



puss på biceps ha ha







2008-08-30 @ 08:08:26
Postat av: Micke N

Gött att se en som verkligen inte ger sig! inspererande! hoppas att allt slit kommer att ge sitt på tävlingen och det tror jag att det kommer :) hang in there! lycka till

2008-08-30 @ 11:18:19
Postat av: Ederer

Holge!



TACK:) ...ska från imorgon gasa på dieten ytterligare, det som inte dödar härdar :P , dax att bli håååård NU!



KRAM :P

2008-08-31 @ 13:35:01
Postat av: Ederer

William!



Hahaha Ingen fara! Mitt val, jag KAN äta vad jag vill när jag vill...men vill INTE :) :) ...Lyckan sitter inte i fet skräpmat, inte i min "bok"!



Kommer skruva upp farten med start imorgon måndag, nu är det allvar på riktigt..adjö med kyckling och hej Torsk och ännu lägre kcal*



Ha de gött killen! Va snäll o sköt dig;)



ses!

2008-08-31 @ 13:41:51
Postat av: Ederer

Micke N!



TACK!!!! Ger mig aldrig, har lovat mig själv och mina nära & kära, sviker aldrig ett löfte, tomma ord är inget värt....



Lovar 110% varje dag hela vägen!



TACK IGEN FÖR DITT STÖD!!!!



HA de grymt bra Micke!!!

2008-08-31 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0