Det rullar på:)

Yes! det rullar på... 
ska jag vara ärlig så känner jag mig fortfarande oförskämt fräsch för att ha dietat tre månader, visst blir det lågdagar men på det stora hela känns allt fortfarande väldigt lätt(?).....
Blir ibland orolig att jag "fuskar" och inte tar i max osv, men när jag lite förvirrat ibland frågar mina vänner så skrattar de bara och skakar på huvudet,sen blir svaret oftast i stil med ...

-- Tänker inte ens svara på om du tränar hårt lr inte, det måste du väl för f*n se själv att du gör!!!!!!

Okey tänker jag!  Ja tar väl i ordentligt då!  men matbiten då funderar jag vidare? men nej  f*n har inte fuskat med ett gram där heller och coachen säger att formen blir bättre och bättre för varje vecka så.......

Jag får väl tacka och ta emot för att jag sköter mig men ändå känns det lätt :)


Från ryggpasset....  sett från .... My point of view kan man säga :)


Den här varianten på "t-bar" e grym tycker jag! Om man verkligen pressar överkroppen mot dynan, fullt sträck i ryggen i bottenläget och kramar upp vikten med skuldrorna, behövs inte mycket vikt och pumpen blir grym!!


Samma här! pressar kroppen mot dynan och kramar ihop skuldrorna, härligt tryck i ryggen!




Provade sista setet med fulltmag och det var lätt...MEN... kolla skillnaden, nu orkarde jag INTE pressa kroppen mot dynan och tappade massa kontakt i ryggen...Menar bara att man ska använda hjärnan oxå när man tränar, mycke e inte alltid bättre även fast det kanske ser "coolt ut" , rätt utförande e alltid viktigare än tuuunga vikter...gör man rätt kan även en lätt vikt bli tung!!!








Tre härliga timmar väntar imorgon på löpbandet, längtar redan.... :P
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: geat big

kan inte va lått få av dig den tröjan efter riktigt jobbigt pass hahahaha kör hårt mvh geat big

2008-08-18 @ 23:25:20
Postat av: Wande

Brukar du köra övningarna i samma ordning som bilderna kommer? Nu körde du säkert fler övningar men ja var bara lite nyfiken :) Bra kämpat föresten! nån tävling på gång snart??

2008-08-19 @ 00:39:23
URL: http://wandekimaro.wordpress.com/
Postat av: Mango

Vill inte verka tjatig johan du har säkert mkt o göra , men vill bara påminna dig om att jag fortfarande vill se de avslappande bilderna på formen fram och bakifrån :p

2008-08-19 @ 19:10:38
Postat av: Ederer

Geat Big!



Haha vem har sagt att det är JAG som tar av tröjan efter....Ingår inte bara killar i Team Ederer ;)...:P



Kör hårt nu och ha de bra!

2008-08-19 @ 21:13:44
Postat av: Ederer

Wande!



Nej lägger bara in dem hur som helst... Inget pass är det andra likt vilket fall, startar sällan (tex) två ryggpass med samma övning, variation är bäst!!!



TÄVLING ÄR VERKLIGEN PÅ G och jag är LADDAD som aldrig förr!!!!!



Take care*

2008-08-19 @ 21:15:55
Postat av: Ederer

Mango!



Hehe du tjatar inte.... får jag fråga varför du vill se just såna bilder?? en byggare som mig har svårt att inte posa på bilder hahahaha:D



Ha det gött! Ska se vad jag kan göra....



MVH

2008-08-19 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0