Ätardagarna över !!!

Återhämtat mig bra de senaste dagarna med sovmorgon och fria kalorier två dagar i rad!

Passat på att koppla av och unna mig lite gott, dock inget godis osv eftersom jag nästan aldrig äter det i vanliga fall heller finns ingen anledning att börja NU :)

Skön kväll igår först träning ( ovanligt stark pga alla kalorier)  sen åkte vi till Hammarby sjöstad och åt middag på en mysig restaurang innan Sofia skulle med tåget tillbax till Norge....

Idag var dock allt om vanligt igen och klockan ringde 05.00 för tre timmar kardio på löpbandet nu är det dax för ett pass rygg... känns helt okey med rutiner igen.... If always do....

Från igår, på väg till en efterlängtad GOD MIDDAG!!!



Fick den här bilden skickad till min mail av en Johanna, från någon tidning, efter helgens uppvisning, TACK för mailet och bilden!







Dax att dra till gymet och bli lite svett!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Tessan

Snygga posebrallor. Är ju blingade tillochmed. Hottie! :)

2008-08-05 @ 20:24:26
Postat av: Ederer

Tessan!



Valde posebrallorna dagen innan och det blev ju okey tillslut!



Tack för orden :)



Ha en fin kväll Tessan*



2008-08-05 @ 21:03:10
Postat av: Haaris

Hur mycket väger du nu? ser grymt bra ut!

Föresten, när hinner du svara på mailet ja skicka (:?



Kör hårt!:D

2008-08-05 @ 23:01:50
URL: http://haaris.blogg.se/
Postat av: Ederer

Haaris!



Tack!! Jag väger ca 94kg och vi räknar med att ca 8kg fett och ca 3kg vatten till ska bort innan jag är klar för scen, hoppas jag kan pressa ner mig under 80kg`s strecket!



Skicka det gärna igen så ska jag försöka svara under morgondagen, tror jag har det ganska lugnt efter kardion...



Lovar köra hårt!!!!!!!!!!!!!



MVH



2008-08-05 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0