Söndag,Måndag och halva Tisdag...

Blogg torkan är över, blogg.se har bytt server men nu är man back on track igen=)


Vill ännu en gång tacka alla som följer min väg mot nya mål, alla positiva PM och kommentarer betyder mycket! Sen att det varit ca200.000 sidvisningar i min journal på Body.se är helt overkligt(?) trodde jag aldrig i min vildaste fantasi när jag startade journalen inför min första tävling -07...Fantastiskt Motiverande att kämpa ännu hårdare, tusen tack alla!!!




Söndag*

I söndags blev jag väckt av att folk gick utanför lägenheten och sjön AIK sånger, efter lite funderande kom jag på att det var allsvensk premiär på Råsunda, ett stenkast från där vi bor=) ,det gjorde inget för vilket väder det var ute!!!

Åt lite gröt sen var det givet med en långpromenad..Vi har turen att ha två stycken riktigt fina sjöar precis där vi bor med perfekta gångbanor runt!!

Kommer förmodligen lägga måååånga kardio timmar runt de sjöarna sen när det är dax! , efter ungefär halva sjön ligger det ett mysigt fik med utsikt över vattnet, stannade där för lite varmdryck!


Hade även träning den dagen, hade planerat att vara hemma i god tid för att hinna äta och vila lite innan "gymtime" med coach.. Hann knappt hem innan det ringde i mobilen ---Vart är du? ligger du och sover nu igen?? , fattade noll? -va nej jag sover inte!! ---vart är du då? träning nu ju!! . Oj oj oj då! Ederer hade visst missat att det var sommartid som gällde.. Ha ha så det tänkta passet med coach uteblev, fick åka ner lite senare och dra iväg ett pass själv! träffade en hes kompis på gymet som nyss hade kommit från AIK matchen,blev tydligen 0-0 i premiären, jag följer med när det blivit lite varmare=)...



Någon hann visst med att smygfota mig precis innan jag vaknade (!) ...

image396



Från promenaden...

image397


Fika stället...
image398


image400




Måndag*

Har from denna vecka börjat med morgon kardio måndag, onsdag och fredag, gårdagen började med en promenad på ca 1timme, kändes att  det var längesen man gick power walk, blev rejält stel i benen mot slutet, brukar alltid bli så när jag börjar igen, ge mig nån vecka så kommer det vara fart i benen igen=))

Eftermiddagen bestod av träning, la in ett extra pass för armar..
image401

image402

image403

image404

image405




Tisdag*

Dagens första projekt är att gå ut på msn och se om "musik mannen" är där, måste ha nya låtar till mp3, brukar alltid bli en liten nytändning på träningen när man laddat in lite nytt=)

Vi ses senare igen!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anna

Kör hårt nu och få upp tempot på power walken;)
kram

2008-04-01 @ 11:28:36
Postat av: Emilio

Äntligen :D! nicenice, jag tycker det e jobbigt att powerwalka utomhus, tappar bort mig och tappar fart.. Hoppas du klarar dig bättre!

2008-04-01 @ 20:56:33
Postat av: Tim Aronsson

"Musik mannen" HAHAHAHA!
Miss ya!

2008-04-01 @ 21:25:04
URL: http://timaronsson.blogg.se
Postat av: Ederer!

Emilio!

Jag blir lika ivrig som under ett ordinarie träningspass när jag power walkar, ger allt hela vägen och fullkomligt stupar när jag kommer hem, tävlingsinstinkten finns ALLTID där =)

Så bryr mig inte så värst vilken kardio form jag kör, max som gäller oavsett!!!

2008-04-01 @ 22:33:44
Postat av: Ederer

Tim!

"akta dig för Polisen" =) ... Saknar dig med mannen! ses i valborg i uppsala=)

2008-04-01 @ 22:34:37
Postat av: Ederer

Anna

Ger alltid 100%, training in my heart! Tempot e snart där igen!

2008-04-01 @ 22:37:57
Postat av: Jonatan

Vänta bara tills fåglarna får sin bebisar^^
Kommer att krylla av små liv runt sjöarna, rikitgt kul:)
Kör hårt och lycka till!!
Jonatan

2008-04-02 @ 20:07:26
URL: http://jonatankarlsson.blogg.se
Postat av: Ederer

Jonatan!

Låter soft! blir min första sommar här!! ..Kanske möts runt sjön =)

Tack för lyckönskningarna!!

Må gott och kör hårt!

mvh

2008-04-02 @ 22:13:15
Postat av: Relax Outlaw

zupp , Lycka till , kör hårt ! . Jag e också lite stor i kroppen Men inte Värsta Muskler jag e 16 år xD men tänker tränna efter 17 det e bättre för kroppen va tycker du då ? . thanks.

2008-05-19 @ 23:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0