Sjuk dag2..

Efter att ha vilat, överdoserat C-vitamin,alvedon och kanjang känner jag mig faktiskt bättre idag, absolut inte bra men alla fall ett steg i rätt riktning!

Som en kompis till mig brukar säga --det är en mening med allting...(?) vet inte om jag håller med,men håll med om att livet skulle vara riktigt lätt att leva varje dag om man tänkte så!!! ,har gasat på sen januari med 6pass i veckan och alltid gett allt i varje set och reps, så kanske var bra att bli lite sjuk och låta kroppen vila sig lite?!

Denna dag har jag bestämt att jag ska ägna åt att greja med mitt fria program till nästa tävling, kolla ut passande musik osv, sen får Stanley mixa ihop allt, vill vara klar med det inom två veckor, bättre göra det nu när man har massa kolhydrater i omlopp och kan tänka,än att slänga ihop nått nollad i hjärnan veckan innan tävling...

Tycker själv att det som publik alltid är roligare med folk som kommer in med lite genomtänkta program än de som slängt ihop nått sista veckan och kör massa "krabbor" till rammstein)= , märks tydligt vilka som tillhör vilken grupp vid varje tävling...
Jag ska tillhöra de mer genomtänkta=))..

Blir alltså en dag i tävlingsförberedelsernas tecken!
image568image569
image570
image571image572image573
image575
image574



Nej nu ska jag ta och söka på nätet efter några låtar som betyder extra mycket, se om det går att göra något bra fritt program av de!


Ska jag vara ärlig är jag SJUUUUUUUKT träningssugen!!!!!!!

men men...
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anna

grymt snyggt;)
krya på dig nu Mr
kram

2008-04-16 @ 13:40:57
Postat av: Pernilla

krya PÅ Dig Nu=)

2008-04-16 @ 14:50:13
Postat av: Stefan

Krya på dig!

2008-04-16 @ 17:13:50
Postat av: Ederer

Anna!

Tack=)
...men lovar mycket bättre iår, riktigt laddad!!!

Kram

2008-04-16 @ 19:36:43
Postat av: Ederer

Pernilla och Stefan!

Tack för omtanken=)) Hoppas man är tillbax i träning snart igen!

Pernilla förresten, får komma till Solna snart så drar vi ett pass, kul=)

Ha´en bra kväll båda två!!!!!!!

2008-04-16 @ 19:38:29
Postat av: Matti

Tjenixen johan, satt och funderade på om du ännu jobbar som lärare eller gör du ngt annat istället?

2008-04-16 @ 22:26:47
Postat av: Ederer

Matti!

Har inte jobbat som lärare sen december-07 efter terminens slut. Planerar att börja igen efter sommaren som lärare. Jobbar just nu åt ett bevakningsföretag runt Stureplan...

Sen är det ju ett om inte heltids så alla fall halvtidsjobb att passa alla måltider och träningar hehe =))

CIAO!

2008-04-16 @ 22:28:15
Postat av: Jesper

vill
bara berätta att du har blivit en stor förebild för mig inom muskelbyggande och styrketräning då du först fick mig att öppna ögonen för enarms-pushdown med rep som isolerade tricepsen så bra, och sedan för att du är en sån otroligt trevlig och hjälpsam människa :)

Känns som att jag kanske skriver lite för mycket, men jag hoppas att du förstår mig. Du är ju snart en stor ikon i Sverige ju! :)

2008-04-16 @ 22:46:46
Postat av: Ederer

Jesper!

Grymt kul att du tycker så=)) =)) ...Tack även för ditt brev på mailen!! som jag ska svara på NU!

Ha en soft dag!!

2008-04-17 @ 09:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0