Rutiner är till för att hållas=)

Innan träning vill jag ha samma upplägg varje dag, gör allt i rätt ordning osv för att komma i rätt "stämning" inför passet.. " If Always do what you always done then you will always get what you always got" ...Det ordspråket är lika sant som att jag är född i sydamerika!!!!!!! =))

Alla fall, allt gick enligt planerna tills jag kommit utanför lägenheten och skulle slå på min mp3, det sprakar till, sen är hörlurarna stendöda..VA??? ingen musik till träningen?? ..Funkar INTE att den kanske viktigaste rutinen(!) uteblir , som tur är ligger det en data affär precis runt hörnet... Gick raka vägen dit såklart!!!  --Visst har vi hörlurar! MEN tyvärr finns de bara i rosa kvar --Inget för dig va??  , rosa hörlurar lr missa en träningsrutin?? enkelt val=))

Därför glider jag numera omkring med ROSA hörlurar, "If Always do"...
image406



Tur var väl att jag trotsade den rosa färgen och kunde lyssna på musik hela vägen till gymet, för passet gick grymt bra!!!

Lyckades dra iväg 4set med tior på fullt mag i latsdragen...PB faktiskt=) (Inte för att man vinner nån tävling genom Pb:n,men ser det som en måttstock som pekar åt rätt håll träningsmässigt! )

image411


image408

image409

image410





Ser fram emot en helhelg i Västerås och MTGP i helgen, Inspiration!!!

Sov gott...Sweat dreams=)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: ANNA

ha ha ha jag skrattar så jag får ont i magen,dom passar dig perfa mr;)
kram

2008-04-01 @ 22:39:23
Postat av: Ederer

Hmm... A lr hur att de passar mig =))

Men det bjuder jag på, bra ljud i dem alla fall :D

Tänk på att jag e starkare än dig innan du retas lilla du;)

2008-04-01 @ 22:46:08
Postat av: Anna

hihi kom an då;)

2008-04-02 @ 07:58:54
Postat av: Vanni

Hahahhaha Johan fan va gött Rosa äger ju !!!!
Nu ska jag iväg och bära mer tegel förbränning FTW :)
åt 2 timmar sedan och jag är hungrig redan gött gött.
ses snart ciao
Vanni

2008-04-02 @ 09:38:14
Postat av: Ederer

Vanni!

Hey Tjejen=) ..haha a kanske det, men inte på MIG=)

Då e allt som det ska då:D , kommer bli grymt sen ska du se,jag får spurta ikapp dig sen när jag drar igång!!!
tar vi lite snygga bilder ihop sen efter ;-)

ses!!!

2008-04-02 @ 10:24:44
Postat av: Julia

Dom är ju grymma, vill oxå ha rosa :D hahaha !

2008-04-02 @ 12:43:12
Postat av: Ederer

Heey Julia!

Skulle säkert bli succè på dig me rosa=) Får låna mina nästa gång jag kommer till kga:D :D

Hoppas de e bättre me förkylningen!!!

2008-04-02 @ 13:43:52
Postat av: Holge

Grattis till PB ! ;) (Y) Take care

2008-04-02 @ 15:10:07
Postat av: Julia

haha, jaa men eller hur :P
men tror nog att du klär i dom med...
gör jag gärna vet du :D

jo tack, lite bättre är det, så har börjat köra nu igen :) orkade inte vänta, haha...

hoppas allt är bra med dig oxå!

/Julia

2008-04-02 @ 19:13:43
Postat av: Ederer

Julia=)

Soft att höra att du alla fall känner dig lite bättre! Soft att du börjat köra igen!! men va rädd om dig o kör inte för hårt innan du blivit helt frisk!!

A tack allt e soft me mig, ska kolla bil imorgon du vet=)

Ha en mysig kväll!

2008-04-02 @ 22:16:13
Postat av: Julia

Jaa, men börjar bli lite krasslig igen, men de går över ;) neee tack, jag vet ju de, men svårt att låta bli, du vet :D

Åååh, hör av dig efter biltitten, hoppas du faller pladask och slår till ;)

Ha en bra kväll du med !

Julia

2008-04-02 @ 22:20:55
Postat av: Ederer

Julia!

Du får krya på dig tjejen! Kanske bättre o vila helt tills du bra igen?!

Absolut...Återkommer;)

Sov så gott=)

2008-04-02 @ 22:24:21
Postat av: Julia

kanske... men pallar inte :P

låter bra! håller tummarna för dig nu.. tummen upp för Q7 liksom ;)

Sweet Dreams !

2008-04-02 @ 22:28:39
Postat av: Ederer

Holge!

Tack så mycket!!! (en kul grej bara, bryr mig inte om vilka vikter jag kör me osv annars)

detsamma sköt om dig!

2008-04-03 @ 09:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0