Lördag!

Lördag och 5:e dagen utan träning...
Kroppen fick vila men inte plånboken;) , ibland kan det vara lite nyttigt att va sjuk(!)
Hann igår med att gå igenom och rensa ur garderoben med kläder, upptäckte att högst på inköpslistan stod Skjortor och Jeans, av kanske 20par jeans passade knappt hälften längre, iofs kul att benen växt (hoppas det e muskler oxå hehe) , samma sak med skjortorna, gillar dem skarpt men va f*n hjälper det om de blivit för små?!=)

Gick ut vid lunch runt halv 1 och kom precis hem, det tar f*n på krafterna att glida in & ut ur affärer och provhytter, svårast var det att hitta jeans, tappat räkningen på hur många par jag provat idag, hittade tillslut tre par som satt som jag ville och inte fastnade på låren!!!  ett par Diesel, Dolce & Gabbana och Nudie...


Som sagt, dagen bestod mest av blod,svett och tårar i varma  provhytter =))
image598

image599

image600




Avslutade dagens shopping med en riktig hälsotallrik kallad BOMBEN, pannkakor,fåfflor, glass,grädde och sylt=))

image601





Ikväll får det bli Sofia`s kväll, hon har varit fantastiskt snäll och ställt upp hela veckan när jag varit sjuk.. Jag har precis skyndat mig och gjort mysigt i badrummet, fyllt badkaret och beställt hem god mat tills hon kommer hem, tände alla ljus jag hittade i lägenheten=)
image602









Vilar imorgon också från träning och hoppas på full fart från måndag igen!!!


Ha en soft kväll!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Johan!

Ser att du fortfarande är samma mysiga,goa o ödmjuka Johan som du var på den tiden när vi träffades! alltid så omtänksam, Jättefin kille=)

Grattis till dina framgångar!

Ha en bra dag!
Kram Emma

2008-04-20 @ 08:51:13
Postat av: Sofia

Tack för den fina kvällen du gav mig igår, helt underbart! Känns alltid såååå tryggt när du är med...
Som igår när du hjälpte den där lilla tjejen i t-banan som de där fulla idioterna spottade på och skrek rasistiska ord till, igen annan brydde sig men det gjorde du...De var inte så värst kaxiga efter du blev förbannad på dem...

Men du, sen "glömde" du skriva i ditt inlägg att du fick skriva två autografer och att du fick rabatt av killen i kassan på MQ för han kände igen dig, hade läst om dig och tyckte du var grym=) ..men det är du det.. Skryter aldrig!

Du är bäst!!!

Love you*

2008-04-20 @ 10:14:28
Postat av: Jesper

Tjenare Johan!

Vilken kvinnokarl du är då, haha! Det är nog något Sofia gillar :) Hoppas du har kvar träningslusten då du vart borta ett tag, men det är väl självklart att du har det ;)

Hoppas ni hade en mysig kväll igår!

MVH

Jesper

2008-04-20 @ 11:41:41
URL: http://stortjocknalle.blogspot.com
Postat av: Ederer

Emma!

Tack för de orden, en självklarhet att man ska behandla de man tycker om med respekt!! ..Kul o höra från dig förresten, va längesen man såg dig nu... Hoppas du har det bra och hälsa brorsan din!!

Kram

2008-04-20 @ 22:07:56
Postat av: Johan

sofia!

A men tack själv för all ovärderlig hjälp under veckan, du vet, jag blir alltid som ett barn när jag e sjuk, såååååå synd om mig hehe=)

Puss o kram

2008-04-20 @ 22:09:40
Postat av: Ederer

Jesper!

hahaha det vet jag inte om jag e..men försöker alltid behandla andra som jag själv vill bli behandlad, ganska enkelt!!

Kan lova att jag rä suuuuugen på gym!!! ska ge allt igen, längtar tills imorgon=)

HA en grym träningsvecka du med!!!

MVH

2008-04-20 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0