Lördag! Åka taxi lr gå?!=)

Som oftast brukar det bli träning med coach på lördagar och som oftast är jag så sjukt slut när jag kommer hem att jag precis hinner tvinga i mig maten innan jag stupar i sängen...
Funderar ibland på om han är från en annan planet(?) för någon vanlig man är han inte när det gäller träning! Det är trippeldropp,superset, giantset  i en rasande fart och ordet vila mellan seten existerar inte. Kan lova att man ser stjärnor framför ögonen både en och två ggr under passen, gäller även att inte äta för nära inpå passet för då skulle man nog få ägna sista kvarten åt att skura golv=))

Efter varje lördags pass när man hamnat på rygg där på gymets golv efter total utmattning, kommer alltid denna fråga upp som ett brev på posten i min skalle!
 
--Du tar väl en taxi hem idag för inte f.n orkar du gå till t-banan nu???


Men än sålänge har jag inte ringt taxi=)) får offra sista krafterna för att komma upp o iväg till t-banan! ,  om det nu är någon som tror jag överdriver??!  så kom gärna och testa ett pass a`la P-A Andersson!

Men hur heter det nu igen? ...Pain is temporary and glory is forever... Here we  gooooo!!!!!!!

image547
image548
image549
image550
image551
image552
image553
image555





Blev en lugn hemma kväll igår, två filmer, god mat och glass.
Råkade visst somna i nya soffan, då e såklart papparazzi fotografen framme hehe=))
image556





Inga planer på att lämna lägenheten denna gråa söndag, vilar och läker ihop innan en ny träningsvecka!
Men lämnar dörren lite öppen för en bio ikväll!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Johan;)

Kommer du neråt Karlskoga nått i Valborg? =)

Kram

2008-04-14 @ 14:37:11
Postat av: Ederer

Erika!

Hej där=) Hoppas allt är bra med dig! Jo det lutar åt att jag gör det, kompisen fyller 29 och jag e bjuden på lite fest=))...Men inte bestämt mig hundra än...

Du tränar på va?!=)

Take Care

2008-04-14 @ 16:36:56
Postat av: Ederer

Erika!

Hej där=) Hoppas allt är bra med dig! Jo det lutar åt att jag gör det, kompisen fyller 29 och jag e bjuden på lite fest=))...Men inte bestämt mig hundra än...

Du tränar på va?!=)

Take Care

2008-04-14 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0