Tillbax igen...

Efter en minst sagt ovanlig vecka... Hunnit med att vara i värmland för att träna lite och för att träffa kompisar o umgås,även en kompis som just precis skulle flytta när jag dök upp ( bra "timing" he he) hann med en kopp kaffe sen gick hela den dagen åt till att flytta ut Heeela hans hus, men what are friends for he he=)
blev som vanligt när man e "hemma" några riktiga utgångar på krogen, får väl erkänna att det blev minst en drink för mycket...

Väl tillbaka här igen åkte jag direkt från tåget för att hjälpa Gary & Bella med att bära nya maskiner o kardio utrustning till deras hardcore gym BODYFITNESS, sthlms häftigaste gym!!! 

Sen har dagarna rullat på med massa annat och helt plötsligt har det gått en V och jag har inte besökt gymet en ända gång )= ... Men som tur är har jag inte glömt bort vägen dit och förhoppningsvis står gymet kvar=) , Tillbax där på måndag!

Nu ska jag ta en sväng till stan och inhandla mig en ny digitalkamera så man kan uppdatera med lite bilder igen! känns även som en bra grej att handla inför Jul & nyår med allt vad det innebär!


Bilden får symbolisera förra veckan(Sittandes vid Bodyfitness latsdragsmaskin) EJ OMBYTT...image5 
Men nästa V. då e det träningskläder på som gäller ==)))


Trevlig dag ALLA!!
 
///Ederer

Kommentarer
Postat av: Mäss

Låter som en rolig vecka;)
Kul att du ska börja uppdatera med lite bilder osv nu! Väntar vi på:P
Hare gött o kör hårt

2007-11-30 @ 00:16:20
Postat av: Jesper

Tjenare Johan! Var inne på Body första gången på länge och såg att du startat en blogg. Följde din träningsjournal varje dag innan vilket både motiverade och inspirerade.. Har under hösten stöt på motgångar med träning både pga sjukdom och bristande motivation. Fast nu har suget efter gymmet återigen kommit och denna bloggen kommer följas till max.. Lycka till Johan

mvh Jesper

2007-12-02 @ 19:14:02
Postat av: Ederer

Missade ditt innlägg Jesper... sorry )=

Kul att du fått tillbaka tränings gnistan!! stort lycka till framöver och verkligen kul att du vill följa min väg framåt, TACK=)

Ha de toppen o sköt om dig!!
///Ederer

2007-12-11 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0