Första träningspasset efter nya bloggen=))

...Det måste ju självklart förevigas!


För det första måste jag säga att det är lite jobbigt o känna sig "halvt ur form" varje dag, men träningen går riktigt bra just nu så vill inte ändra på kosten! 
Äter egentligen bara bra basmat som tex. Gröt,pasta,ris,kyckling,torsk, sallad osv... Sen varje lördag har jag vad vi i min sport kallar "Ätardag" där allt mellan himmel o jord slinker ner, älskar lördagar!!! 

Kosten gör faktiskt stor skillnad!! med rätt tänk kan man göra riktigt stooora förändringar i sin fysik om man så önskar! mitt tips e att sköta veckorna och hålla allt gott/onyttigt till en dag tex lördag!!

 känns om kroppen vaknat till på allvar nu efter diet,tävling, flytt & sommar!!  börjar "hitta rätt" på nya gymet vilket känns perfekt!! anser att det e viktigt att man verkligen trivs där man tränar,extra viktigt för en annan som säkert kommer lägga halva sitt liv i de lokalerna=)

Ska from nästa v. skriva mig ett ordentligt tränings schema, där fokus kommer ligga på svaga muskelgrupper! vill så mycket på en gång men lika viktigt att hitta balansen i träningen som i allt annat i livet!

Kvittar om jag e arg,glad,trött lr ledsen... När ja kommer in på gymet o favorit musiken spelas i Mp3:n försvinner allt annat för en stund, kan utan minsta ångest lr tanke om att jag "missat saker i livet" säga att Gymet `e mitt andra hem and I Love it!!

50år här och 50år ute i övriga världen låter som en toppen idè ===))
The Perfect Life
image4

Om dagens pass gick bra??  Det gjorde det =)




Take care!!

// Ederer








Kommentarer
Postat av: Vanessa Frykman

Va härligt att du har vaknat på alvar nu !!! visst känns det skönt när man har satt upp sina mål för året och jobbar sten hård föär att uppnå dom.
Ska bli kul att se din utvekling nu Johan .
Ha en kanon helg
Vanni

2007-11-16 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0