Wish I hade an angel...

Idag funderar  jag mycket på min nästa satsning, det kryper i kroppen & vill verkligen börja nu!! idag!! 
Dock ska det komma ett nytt år först! Kändes lååååångt bort när jag skrev så, men relativt nära i verkligheten som tur är =)

Se hur långt man kan pressa sig denna gång? ordet halvhjärtat existerar inte sen när det är dax igen, mitt mål är att komma in lite större med förbättrade svagheter och mycket hårdare, uppnår jag det kommer jag vara både glad och stolt, då vet jag att jag gjort allt jag kan för just denna gång! 

Sen inser jag väl att det kommer ta några år och tävlingar innan man kan komma in snustorr och knackhård, men älskar denna sporten och har inte bråttom någonstans, det får ta den tid det tar att komma dit!

Ikväll ska jag på konsert på fryshuset, en riktigt hårdrocks tillställning(!)  med en nyopererad vän på kryckor! vet inte hur han tänkt att det ska gå ihop riktigt? ha ha=)
Men jag slipper väl stå längst fram o trängas alla fall?! 
För övrigt Nightwish som spelar, riktigt tuuung gung =) ...

Kanske inte min favorit musik i vardagen men funkar bra på gymet och förhoppningsvis Live, bara de har med låten i dagens rubrik è jag nöjd!!  ==)

image7

Tung hårdrock & ett tungt träningspass eftermiddag/kväll ...Kan bli en helt ok dag idag med=)

"Heavy Metal hälsningar" ///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter bandet på bilden=D?

2007-12-11 @ 19:34:52
Postat av: Ederer

Tja!!
Bandet heter Nightwish...Läste inte texten va =) =)
Roligare med bilder, håller med =) =)

mvh Ederer

2007-12-11 @ 23:07:00
Postat av: Holge

Johan ! Visste inte att du gillade Nightwish ! :D:D Kanske kan slänga in Nemo eller någon annan i filmen ? :)

MvH

2008-05-20 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0