Vill...

..Tacka alla som stöttat och hjälpt mig under 2007.. Tack för allt!!!




Ett speciellt Tack till den person som betytt mest för mig under -07, kan inte med ord beskriva hur glad och tacksam jag är för ditt stöd och förståelse för mig och min tidskrävande sport under det gångna året, inte en sekund vek du från min sida under min diet/satsning, fast det inte alltid var dans på rosor..
 du är en fantastiskt fin människa SOFIA!!! 
Jag finns Alltid, oavsett...
image112

image113




Och samtidigt även önska




ALLA MINA BYGGARVÄNNER OCH ÖVRIGA ETT GOTT NYTT ÅR!!!



image110



All the best 2008!!

/// Ederer


 


Kommentarer
Postat av: vanessa

dags att uppdatera bloggen :)

2008-01-09 @ 14:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0