Regnväder...

Nyss avslutat en liten promenad runt sundbyberg,Just nu e det Takida som gäller i mp3:n! riktigt skitväder, hellre kallare o lite snö än detta )=

Har hunnit med tre träningspass sen i fredags, sjukt ont överallt, fattar inte att kroppen ställer om sig så fort, vilat/slöat en V. och sen blir det träningsvärk som om man inte rört sig på ett halvår!!?

Hittade förresten en helt ok digitalkamera också, blir perfekt att inviga den under Fitnessfestivalen nästa helg! Kändes lite halv "b" förra året när man dietade och inte hade energi att hinna med allt kul som faktiskt erbjuds under FF helgen...Så i år ska jag ha dubbelt så kul o äta dubbelt så mycket frukost buffè, då kan man ju säga att jag inte missade nått förra året he he ==)

Snart nyår....Sitter o kollar lite sista minuten resor utomlands, vore en perfekt avslutning på året me lite värme!!

Sen måste jag bara säga att det är Verkligen kul att det är så många som läser min blogg!!! 


Nu kör vi en ny hård vecka med gasen i botten!!! vila gör vi till Jul, Deal?! =)

Ikväll e det axlar & baklår som ska få sitt, höja värmen o bli "lite" svett !!
image6

/// Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0