Näst sista passet innan jul...

Efter att ha kört hela veckan själv hade jag denna lördag eftermiddag åter äran att få med min vän P-A Andersson på ett jobbigt och svettigt ryggpass!!

trippel dropp på latsdrag brett o smalt, sen superset mellan stång rodd och "vanlig rodd" ... avslutade passet med trippeldropp på sista övningen..
Har aldrig tidigare haft sån pump och träningsvärk efter, som nu när jag börjat med trippel dropp!! Prova får ni se vad ni tycker.. Varning!!!  dock inget för de "viktkåta" man blir riktigt svag efter nått set =)

Imorgon kör vi förmiddags pass bröst!  Efter det är det dags att packa väskan och åka o träffa nära & kära över jul, men packar med kameran, kanske jag kan fånga nått galenskap på bild =)

some pics! och kom ihåg!!  man behöver INTE  va snygg när man tränar !!! ===)))

image81
image90
image82
image83
image84
image85
image86
image87
image88
image89


Tillbax med bröst pass imorgon..


/// Ederer

Kommentarer
Postat av: 013

God Jul nu mannen.
Ska bli kul och se dig på scenen igen, kan ju knappast misslyckas med den hjälp och backup du har.
Din vän kommer vara ovärdelig och kommer ta dig till höjder du drömt om.
Stay motivated,healthy and succesfull!!

Vad kör du med för tillskott samt leverantör nu för tiden?

08 ska bli ett tränings år som sent ska glömmas.
Vänligen

2007-12-25 @ 11:45:38
Postat av: Jonas M

Saknar de här inläggen!!!!!

2010-01-10 @ 10:03:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0