Maten Gör skillnad!!!

Fick igår ett Nytt matschema serverat på guldfat, lr på ett A4 papper alla fall=) ...
 Kommer from nästa V. med undantag för Julafton (såklart) dra åt och skärpa till matbiten riktigt ordentligt!
ska upp på vinden och leta fram matvågen igen (Undra varför den hamnade där efter förra dieten??! ) , har sen april haft ett bra "vardagstänk" i matbiten, men när det verkligen gäller vill jag ha stenkoll på varje litet gram jag stoppar i mig!!
Maten gör skillnaden!!  att gå på gym och lära sig lyfta skrot kan alla, men utan rätt mat vid rätt tillfälle uteblir de synliga resultaten..Så är det bara!!!
image74


Ett tips är att tänk inte som 9av10 gör...  --Åh nu var jag duktig och gick på löpbandet en hel timme!! måste jag ju unna mig något gott ikväll, får bli en pizza..


Jaha?? då var de kalorierna du lyckats bränna på löpbandet tillbaka på kroppen igen... Såna fall finns det ju roligare saker att göra än att tappa bort tid på ett löpband, blir bara en ond cirkel helt utan önskade resultat )=

Bättre att belöna dig med de där snygga jeansen du alltid velat köpa men som alltid varit för små... skit i att belöna dig själv med "skräpmat" så är Jeansen snart dina.... GRATTIS du kommer vara helnöjd när du tittar dig i spegeln!!

image75
Mina favorit Jeans!

Dax för träning nu!!!

Trevlig eftermiddag/kväll!

///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Viktor

Tjena Johan!
Vill bara säga att du inspererar och verkar vara en stark person och väldigt ödmjukt.

Undrar om man kan kontakta dig via mail för att ställa några frågor?

MVH, Viktor

2007-12-18 @ 21:36:49
Postat av: ederer

Tjena Viktor!

tack för dina vänliga ord, superkul att höra!! =)

Självklart! [email protected] , bara att fråga på =) Hoppas jag kan ge nått bra svar bara=)

Ha de gött så länge!!

mvh

2007-12-18 @ 22:09:11
Postat av: ederer

Den mailen funkar inte viktor )=
..ta denna istället [email protected]

mvh!

2007-12-18 @ 22:44:36
Postat av: Anna

Du är duktig mr..ska bli roligt att följa dig på din andra stora resa//pusskram

2007-12-19 @ 00:09:30
Postat av: Ederer

Tack Anna!

2007-12-19 @ 14:19:57
Postat av: Susanne

Men vad gör min våg där... å min tidningshylla... *L*
Ramlade in här på kringelikrokvägar... Ha en riktigt God Jul!

2007-12-24 @ 14:28:59
URL: http://zuzibuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0