Julen över!

Julen 07 mer lr mindre över, har varit en lugn jul med vänner och familj, verkligen trevligt och roligt att träffa alla igen, men du brorsan! dax att skaffa ett gym kort och komma igång nu va =)

Igår blev det fest i karlstad, riktigt kul!! blev seeeent, somnade sju imorse =)...

Har blivit inbjuden att gäst träna lite både i örebro och karlstad, sen blir det några pass på träningslagret & Davids på hemmaplan innan det är dax att vända tillbaka till huvudstaden..Drar igång min gymrunda imorgon, Ser fram emot att prova lite andra gym!!


Sen måste jag bara få tacka för den fina Julfrukost jag blev bjuden på i söndags innan jag åkte från Sthlm, hur fint som helst!!!
image107


från gårdagens förfest!  (bilderna från krogen spar jag för mig själv ha ha ha==))
image108


God fortsättning på er och Tack för alla jul hälsningar!

/// Ederer


Kommentarer
Postat av: Susanne

Då kanske vi springer på varandra på gymet idag då... *S* Ja om du nu ramlar in på sats vill säga... *vinkar*

2007-12-27 @ 12:39:26
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: Vanni

it aint over till the phat lady sings ;)

2007-12-27 @ 14:19:38
Postat av: Ederer

tja! om du menar i karlstad? så blir det BTB gym! men kanske hinner med en runda till sats också=) ..Ha de så bra Susanne och kör hårt=)!!

2007-12-27 @ 19:46:08
Postat av: Susanne

Japp menade i Karlstad... *L* Så du var till Annas gym istället... Back To Basic... Hoppas det vart ett bra pass! Nighty night... :P

2007-12-28 @ 00:55:42
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej där! God forsättning på julen!
Jag har smygläst din blogg ett tag och tyckte det va läge att säga hej *Hej hej*!
Då jag har en aldelse egen liten hörna i cybervärlden där jag länkat till denna blogg, så vill jag oxå kolla med dig så det är Ok. Om inte, hojta till så plockar jag bort länken fortare än kvickt!
Gott nytt år och träna duktigt!

2007-12-28 @ 21:31:57
URL: http://nillastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: ederer

hej Nilla=)

klart det är okej! kollade din sida, bra jobbat!! kul med målmedvetna människor!

Önskar dig all lycka framåt & kör hårt!!

mvh

2007-12-28 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0