Handlat klart!

...Alla paket för detta år! 

Blev en riktigt lång dag, med shopping, lunch och fika! fuskade lite idag och köpte lite marknadsgodis på julmarknaden på sergelstorg=)   ja,ja det är bara jul en gång om året!!

Fick ytterligare ett riktigt roligt "tränings relaterat" besked idag!!! vilket höjer motivationen att satsa ännu hårdare framöver, känns som alla puselbitar är på plats nu, bättre uppbackning och stöd kan man inte få, oerhört tacksam för alla som ställer upp och lägger ner tid på mig!! Finns inget att skylla på, resten är upp till mig och jag lovar att jag ska ge allt på träningen framöver!!

Imorgon är det träning igen, lägger ut lite fula fighting face här imorgon efter passet ==))

Ikväll lämnar jag inte gärna soffan förutom när jag ska hoppa över till sängen =)

En liten bild från dagens shopping...

image80



Trevlig kväll på er!!


//Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Från träning till helt andra saker...

Var har du köpt tröjan?? :D märke ?

2008-01-15 @ 19:28:48
Postat av: Ederer

hallå där anonym=)

Tröjan är köpt på MQ pris ca800kr och den är av märket Emilio...

mvh

2008-01-15 @ 20:22:31
Postat av: Holge

Jävligt snygg tröja ! ;) Passar ju när man är biff också =) Peace !

2008-02-04 @ 20:29:49
Postat av: ederer

He he tack mannen=)
..har faktiskt bara använt den en gång=) Vintern har ju uteblivit hitills?!

2008-02-04 @ 21:04:19
Postat av: holge

Hahaha ah ;P Men det är bara att se fram emot sommaren =) Du, jag aktiverade mitt konto på body, så det fungerar nu :P Vore snällt om du kunde skicka ett PM eller nåt ^^ hoolge, heter jag xD Hare gott

2008-02-05 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0