Aj aj f.n ...

Helt Plötsligt med start igår eftermiddag har ryggen total kraschat(?) Vet inte vad som hände? Iofs haft problem med den lite till och från men alltid gått över på nån dag...

Denna gång blev det bara värre o värre fast jag bara låg och vilade)= nu kan jag knappt sitta upp o absolut inte stå upp med rak rygg.


bra timing??? Blir det inte som genom ett mirakel bättre tills imorgon kommer jag knappast orka sitta i en bil från sthlm ner till göteborg...
resultatet av det? Jo att jag missar årets grej för oss som tränar, Fitness festivalen.


Funderar på om det är "han däruppe" som vill straffa mig för något?! Men kan inte komma på nått, tycker jag varit riktigt snäll ett bra tag nu ha ha =)


Skulle väl (som folk sagt) gått iväg redan igår och fått ryggen kollad, men drar mig tyvärr alltid för länge innan jag går iväg med saker..

vet hur det blir! man kommer dit, blir mottagen, ombedd att sitta ner och vänta "en stund".. sen har hela dagen gått innan de ropar upp ens namn )=
 Alla ni som tränar vet att vi "gym nissar" inte har den typen av tålamod.. Blir bara massa "skadade" tankar då(!), f.n nu missade jag den måltiden o den drinken bla bla bla...

Enda alternativet skulle väl vara att ta med alla drinkar & matlådor osv..Men då är väl risken att de kanske kommer med tvångströja istället stor!! sen blir det ingen träning på väldigt läääääänge... Lika bra att skämta om eländet =)


Ja, ja... kommer spendera kvällen på rygg, så mycket vet jag alla fall...

image8

Det är stor skillnad på att vila och att vila =)

/// Ederer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0